Магнітна гра-планер для майбутніх лідерів Kidplan
Історія створення
"А що, якби виховання дитини було б таким же простим, як управління беклогом на роботі?" - думала Юлія Загоруйко в грудні 2019 року.
Гра Kidplan народилася з болю однієї працюючої в IT мами: "Мені хотілося якісно проводити час з дочкою, а не займатися вічними нагадуваннями про неприбрані іграшки. Завдання батьків - прищепити дитині самостійність з ранніх років його життя."
Юля і її п'ятирічна дочка Злата - ідейні натхненники і автори гри.
Юля «виховує» програмістів на роботі - застосовує навички управління проектами, щоб команда не підводила замовників і доставляла розроблене ПЗ в строк. ⠀
Так вийшло, що, одного разу, спробувавши принципи управління проектами будинку зі Златою, agile виховання міцно увійшло до дому Юлі.
Місія нашого проекту: щасливі сім'ї, де комфортно всім: від мами до кота)
Наша гра - не просто про режим дня і самостійність в побуті.
Наше майбутнє залежить від того, як ми виховуємо наших дітей. Ми виступаємо за сімейні цінності, спільні розмови з дітьми про все на світі, вечері без телефонів і обговорення планів в присутності дітей. Так виходять сильні сімейні команди.
Через гру Kidplan привчаємо дітей до навичок, які допоможуть їм у майбутньому: ініціативність, автономність, планування, віра у власні сили, не сумувати при невдачах. Ці soft skills допоможуть дітям набагато більше, ніж додатковий гурток.